Miroslav Princ

Prodejte více. Žijte lépe.

  • Kategorie

  • Jak u doporučení reagovat na námitku “Nikdo mě nenapadá”

    V předchozím článku jsem uvedl odkaz, kde můžete vybrat, kterou námitku na doporučení slýcháte nejčastěji.

    V červencovém hlasování tak “vyhrála” námitka:

    “Nikdo mě nenapadá.”

    To není až tak překvapující, protože je to přirozená reakce na otázku, kterou si většina poradců o doporučení říká:

    “Neznáte někoho, kdo taky řeší ______?” 

    Bohužel.

    Takto si říkat o doporučení je podle mě flákání tak důležitého tématu, jakým klientská doporučení pro poradce jsou.

    Postup získávání doporučení musí být propracovanější a promyšlenější. Otázku výše musíte nahradit mnohem cílenější otázkou.

    Tedy v případě, že vám o doporučení jde.

    Když už ale odpověď “Nikdo mě nenapadá” dostanete, podívejte se na video (3:22), jak na ni reagovat.

    Kromě reakce na tuto námitku ve videu také uvidíte:

    • Jak reagovat na námitku: “Napřed se jich zeptám.”
    • Jak formulovat otázky vedoucí k získání doporučení.
    • Možnost, jak klienta uklidnit díky “dvěma seznamům”.

    Jak vést rozhovory o doporučeních

    Video je záznam z online verze školení Jak vést rozhovory o doporučeních.

    Přidal jsem ji jako alternativu na základě poptávky těch, kteří nechtěli nebo nemohli cestovat a strávit celý den na klasickém semináři.

    První účastníci si tento nový formát pochvalovali. A možnost setkat se opakovaně jsem si na rozdíl od jednorázového webináře užíval i já.

    Online setkání jsou 5x ve dvou týdnech. Vždy od 8:00 do 9:30.

    S těmi, kdo preferují klasický osobní seminář se potom setkávám v Praze.

    Získávání doporučení může být mnohem hodnotnější a pozitivnější zkušenost než dolování kontaktů z telefonu nebo otázka výše s “rukou na klice”.

    Podívejte se na systém, který k tomu můžete využívat >>

     

     

    Komentovat příspěvek

    Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní.