Jak u doporučení reagovat na námitku “Nikdo mě nenapadá”
V předchozím článku jsem uvedl odkaz, kde můžete vybrat, kterou námitku na doporučení slýcháte nejčastěji.
V červencovém hlasování tak “vyhrála” námitka:
“Nikdo mě nenapadá.”
To není až tak překvapující, protože je to přirozená reakce na otázku, kterou si většina poradců o doporučení říká:
“Neznáte někoho, kdo taky řeší ______?”
Bohužel.
Takto si říkat o doporučení je podle mě flákání tak důležitého tématu, jakým klientská doporučení pro poradce jsou.
Postup získávání doporučení musí být propracovanější a promyšlenější. Otázku výše musíte nahradit mnohem cílenější otázkou.
Tedy v případě, že vám o doporučení jde.
Když už ale odpověď “Nikdo mě nenapadá” dostanete, podívejte se na video (3:22), jak na ni reagovat.
Kromě reakce na tuto námitku ve videu také uvidíte:
- Jak reagovat na námitku: “Napřed se jich zeptám.”
- Jak formulovat otázky vedoucí k získání doporučení.
- Možnost, jak klienta uklidnit díky “dvěma seznamům”.
Jak vést rozhovory o doporučeních
Video je záznam z online verze školení Jak vést rozhovory o doporučeních.
Přidal jsem ji jako alternativu na základě poptávky těch, kteří nechtěli nebo nemohli cestovat a strávit celý den na klasickém semináři.
První účastníci si tento nový formát pochvalovali. A možnost setkat se opakovaně jsem si na rozdíl od jednorázového webináře užíval i já.
Online setkání jsou 5x ve dvou týdnech. Vždy od 8:00 do 9:30.
S těmi, kdo preferují klasický osobní seminář se potom setkávám v Praze.
Získávání doporučení může být mnohem hodnotnější a pozitivnější zkušenost než dolování kontaktů z telefonu nebo otázka výše s “rukou na klice”.
Podívejte se na systém, který k tomu můžete využívat >>
Komentovat příspěvek
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní.