Miroslav Princ

Prodejte více. Žijte lépe.

  • Kategorie



  • Autor blogu

    Miroslav Princ

    „Telefonujte s chutí. Žijte v pohodě.”

    Společnost: Miroslav Princ

    Pracovní pozice: autor, lektor, konzultant

    Specializace:

    Region: Praha a Středočeský kraj

    Autor knihy-bestselleru Jak uspět při obchodním telefonování (2013), které se prodalo víc než 10 000 kusů. Autor mobilní aplikace Call Smartly na měření úspěšnosti telefonátů jednotlivců a obchodních týmů. Autor knihy Prodávejte tam, kde kupují (2018) o vyhledávání nových klientů v nové době.

    Co vám v telefonu funguje líp?

    Z poptávek po školení začínám pozorovat, že už i finanční instituce si uvědomily, že musí na telefonování svých poradců něco změnit.

    Každoroční volání s “probíhající kampaní” nebo “časově omezenou nabídkou” už nenese takové výsledky, jaké potřebují. Klienti přece jen nemohou “vylepšovat” smlouvy každý rok.

    Stejně tak “informování o novinkách” už netáhne tak, jako dřív.

    Už nějaký ten rok mluvím o dvou věcech:

    1. Odstraňte ze svého slovníku slova “nabídka” nebo “nabídnout”. Protože v dnešním světě plném nabídek a možností výběru se nabídky odmítají.
    2. Přestaňte chtít klienty “informovat”. Pro informace chodíme všichni na internet. Na lidi (poradce) se obracíme, když chceme vyřešit nějakou situaci. Mluvte tedy o situacích, které s největší pravděpodobností buď už ovlivňují anebo brzy začnou ovlivňovat i vaše (potenciální) klienty a vy je umíte řešit.

    Poslechněte si, jak z telefonního skriptu:

    “Chci si domluvit informativní schůzku, kde vás budu informovat o novinkách v legislativě,”

    udělám větu, která zajistí, že člověka minimálně zaujmete.

     

    Uvědomuju si, že nahrávka není přímo z financí nebo pojištění, ale zamyslete se – jak se dá použít pro vaše volání? Komu můžete říct něco podobného, abyste zvýšili svou zajímavost?

    Anebo ono staré “říct v telefonu co nejmíň” vám přináší výsledky, které chcete?

    Další inspiraci najdete ve Sbírkách 32 telefonických skriptů do domácností a 23 skriptů do firem.

    Komentovat příspěvek

    Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní.