Miroslav Princ

Prodejte více. Žijte lépe.

  • Kategorie

  • Jak začít a najít klienty

    V diskusních vláknech se hromadí dotazy nováčků jak začít budovat vlastní praxi a kde hledat klienty po té, co ze známých kontaktů vytěžili jednu a půl smlouvy. Pro ty, kdo jsou odhodlaní uspět a ochotní vyhrnout si rukávy, mám dva možné způsoby, které jsem používal já sám a dnes je úspěšně využívají někteří z poradců v mém týmu:

    1. Anketa

    Sestavte si krátkou anketu s 5-7 otázkami v určitém sledu, aby vás dovedly k závěru, ke kterému se s dotazovanými chcete dostat. Pak se vrhněte do práce a ptejte se a ptejte se….

    – na ulici
    – v obchodním centru
    – před továrnou/kancelářskou budovou/kdekoli jinde
    – klepejte na dveře
    – telefonujte

    Nakonec si řekněte o email, abyste mohli poslat více informací na dané téma – a potom si řekněte o jméno – a potom ještě o telefon (jsou dva efektivní způsoby, jak dostat všechny tři informace 😉 

    2. Seminář (navazující na anketu nebo samostatný)

    Připravte si jednohodinový seminář na konkrétní a zajímavé téma a zvěte a zvěte. Můžete kombinovat emailové a papírové pozvánky. Můžete je i předávat osobně při anketě. Můžete zvát lidi, kteří na anketu odpověděli anebo telefonovat podle Zlatých stránek.

    Když se těmto aktivitám budete věnovat první týden v měsíci každý den pět hodin, intenzívně, získáte dost kontaktů na to, abyste měli po zbylé tři týdny dost schůzek. 

    Chcete-li vědět jaké téma je dobré a poradit se, jak anketu nebo seminář provést, zastihnete mě na tel. 720 562 512. 

    komentářů 12

    Komentovat příspěvek

    Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní.