Miroslav Princ

Prodejte více. Žijte lépe.

  • Kategorie

  • Budujte povědomí klientů o doporučeních, aniž byste u toho byli

    Tak jako marketéři budují povědomí zákazníků o značce, i vy můžete budovat povědomí klientů o doporučeních. Proč? Protože pokud dáte klientovi čas, aby se mentálně připravil, bude diskusi otevřenější a kontaktů vám dá víc.

    Žádost o doporučení vyvolá v málokterém klientovi pozitivní pocity. Poradce ho totiž žádá, aby na sebe vzal nové riziko. Proto někteří mohou být zaskočení, jiní zmatení a někteří třeba i popuzení. Pokud poradce dělá dobře svou poradenskou práci, pak tyto pocity souvisí více s nenadálostí požadavku, než s nespokojeností klienta. V takovém případě je důležité minimalizovat moment překvapení.

    K dispozici máte několik různých taktik, které dělím na pasívní a aktivní. Pasívní taktiky jsou založené na podobném principu, který používají marketéři k budování povědomí zákazníků o značce – dlouhodobým opakovaným vystavováním zákazníka jejich značce budují jeho povědomí, znalost a preferenci značky.

    Stejně dlouhodobě a opakovaně můžete klienty vystavovat vašemu působení na téma doporučení od chvíle, kdy je ještě neznáte až do chvíle, kdy jsou vašimi klienty již několik let. To vše aniž byste slovo “doporučení” vůbec vyslovili.

    Více uvidíte a uslyšíte v následující videoprezentaci.

    Štítky:

    komentáře 2

    Komentovat příspěvek

    Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní.